Hiszpański online i na miejscu

AKTUALNOŚCI

System franczyzowy La Mancha  to sposób na uruchomienie własnej firmy, która dzięki zbudowanej marce i zaangażowaniu specjalistów, maksymalizuje prawdopodobieństwo Twojego sukcesu.

Dlaczego to najlepszy sposób na biznes?

Ponieważ La Manchę stworzyli specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkół językowych i nauczaniu, eksperci marketingu i kształtowania wizerunku.

Nas co dzień o najwyższy poziom merytoryczny nauczania języka hiszpańskiego, portugalskiego, katalońskiego czy włoskiego w La Mancha dbają metodycy i wykładowcy, w tym także zagraniczni nauczyciele z wykształceniem pedagogicznym.

W La Manchy znajdziesz zatem profesjonalne podejście do nauki języka hiszpańskiego, atrakcyjną ofertę tłumaczeniową oraz…sposób na własny biznes!

Czym system franczyzowy La Mancha wyróżnia się na polskim rynku?

La Mancha to jedyny franczyzodawca w Polsce, który oferuje swoim partnerom biznesowym:

  • know-how
  • szkolenia z kontaktu z klientem
  • szkolenia dla pedagogów z metod nauczania
  • marketing
  • branding, logo
  • stronę www
  • profil na Facebooku i Instagramie
  • scentralizowaną księgowość
  • wzory umów z klientem
  • wzory umów z lektorami
  • wspólny wzór faktur

Współpraca przy organizowaniu imprez kulturalnych i organizowaniu wydarzeń pozalekcyjnych!

Zostając partnerem La Manchy będziesz właścicielem jednej z najlepszych szkół języka hiszpańskiego!

Kogo szukamy?

Ofertę franczyzy La Manchy adresujemy zarówno do młodych, ambitnych osób zaczynających karierę, jak i do doświadczonych lektorów języka hiszpańskiego, którzy chcą wystartować z własnym, dobrze rokującym biznesem.

Jednym z naszych wymogów jest (minimum) licencjat z iberystyki.

Dlaczego? Otóż franczyzobiorca będzie uczyć w swojej w szkole, w której koniecznością będzie porozumiewanie się z otoczeniem np. lektorami-nativami w języku hiszpańskim.

Jakie są nasze dodatkowe wymagania? Przede wszystkim zaangażowanie, pasja do tworzenia wspólnej marki sieci szkół La Mancha w Polsce. Szkoły jednocześnie mają być centrami zrzeszającymi hispanofilów, oferującymi naukę, tłumaczenia i promocję kultury.

Franczyzobiorca początkowo nie musi posiadać lokalu, może uczyć pod egidą La Manchy np. w siedzibie klienta.

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

La Mancha oferuje swoim klientom nauczanie języka hiszpańskiego, portugalskiego, francuskiego, włoskiego, katalońskiego i polskiego dla obcokrajowców, tłumaczenia i szeroko pojętą promocję kultury ww. krajów.   

Naszym franczyzobiorcom oferujemy: know-how, w tym dostęp do systemu, w oparciu o który działa sekretariat szkoły i programów nauczania języka hiszpańskiego na każdym poziomie zaawansowania i dla każdego przedziału wiekowego, począwszy od dzieci od 2 r.ż. poprzez młodzież szkolną, studentów i na dorosłych skończywszy; wsparcie merytoryczne z zakresu podręczników szkolnych, szkolenia dla pedagogów z metod nauczania, marketing – szkolenia z zakresu obsługi klienta, branding (wspólne logo, kolorystyka, wzór ulotek, banerów, i innych materiałów reklamowych), wspólną stronę internetową, profil na FB i Instagramie, scentralizowaną księgowość, wzory umów z klientami, wzory umów z lektorami, wspólny wzór faktur.

Wynajem i urządzenie lokalu to koszt około 5000 zł, choć dopuszczamy możliwość prowadzenia zajęć w siedzibie klienta, przynajmniej na początku.

Opłata licencyjna na wejście to 8000 zł, opłata miesięczna przez pierwszy rok działalności – 20% przychodu miesięcznego brutto, od drugiego roku działalności – 15% przychodu miesięcznego brutto.

Franczyzobiorca musi posiadać minimum licencjat z filologii hiszpańskiej lub iberystyki, albo certyfikat DELE na poziomie C1. Może też być obywatelem Hiszpanii. Powinien być przygotowany na zarejestrowanie własnej działalności gospodarczej i na wynajęcie i urządzenie lokalu – minimum jednej sali mogącej pomieścić do 10 osób, wraz z toaletą i niewielkim zapleczem socjalnymi.

Więcej informacji znajdą Państwo w katalogu Franchising.pl:

http://franchising.pl/franczyza/1934/la-mancha-centrum-jezyka-hiszpanskiego/